Masz pytania?

Tel: 22 349 93 35
pon - piątek: 9:00-18:00

Kontakt mailowy:
sklep@eco-market.pl

Formularz

Regulamin

 

Oferta,  składanie zamówień

 

1. Realizacja sprzedaży w sklepie  Eco-Market.pl - zwanym dalej Sklep, odbywa się według niniejszego regulaminu.

2. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptacje przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł.

3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.

4. Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta co następuje poprzez złożenia zamówienia w sposób określony w regulaminie w punkcie (do dopisania który punkt regulaminu informuje o procedurze składania zamówienia).

5. Złożenie przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzone przez Sklep poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez klienta. 

6. Potwierdzeniem zakupu jest faktura proforma wysłana elektronicznie na adres mailowy Klienta podany w trakcie dokonywania zakupów.

 

 Realizacja zamówienia, płatności

 

1. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego w informacjach personalnych konta. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. takich, w których brakuje na przykład numeru telefonu, adresu e-mail lub jeżeli dane te zawierają błędy. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.

2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 28 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień specjalnych czas może być dłuższy. Dokładny termin realizacji jest wyświetlany po dodaniu produktu do koszyka, a także wysyłany mailem po złożeniu zamówienia.

3. Płatności można dokonać na trzy sposoby: 

  • płatności online obsługiwane przez PAYU
  • przelew bankowy
  • za pobraniem 

4. Sklep zastrzega sobie prawo ewentualnego dodatkowego potwierdzenia zamówienia przez telefon z naszej strony.

5. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości lub zawierających błędne dane teleadresowe. 

 

Odbiór towaru, zwrot towaru

 

 

6. Zawartość przesyłki powinna być sprawdzona w obecności kuriera na okoliczność kompletności i nienaruszalności opakowań.

  • W przypadku gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
  • O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę najpóźniej w ciągu 24 godzin (22 349 93 35 lub sklep@eco-market.pl). W celu udokumentowania sytuacji należy przesłać numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonej  przesyłki.
  • W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą najpóźniej w ciągu 24 godzin ( 22 349 93 35 lub sklep@eco-market.pl ). W celu udokumentowania sytuacji należy przesłać numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów
  •   W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu  może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.  W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.

7.Konsument ma prawo do dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni .

  Formularz do zwrotu towaru znajduje się na stronie Zwroty i reklamacje

Zwracany towar nie może nosić śladów zużycia czy zniszczenia.

  • Koszty przesyłki do klienta ponosi Sklep, koszt przesyłki zwrotnej klient.              
  • Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się ze Sklepem. Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.
  • Klient nie ma prawa zwracać towaru, który został wyprodukowany pod indywidualne zamówienie klienta
 Zwrotowi nie podlegają:
  • zamówienia indywidualne - produkty tworzone według projektu klienta lub produkty z katalogu  ze zmodyfikowanymi wymiarami podanymi przez klienta.
  • produkty zużyte, zniszczone oraz noszące ślady montażu.

 

Dane osobowe 

 

1. Zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) każdy Klient ma możliwość wglądu, modyfikacji i usunięcia udostępnionych Sklepowi danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone, przechowywane i wykorzystywane przez Sklep za zgodą ich właścicieli, zgodnie z prawem i z zachowaniem należytych procedur, oraz w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo. Sklep może wykorzystywać dane osobowe w celu zapewnienia właściwej obsługi zamówień klientów oraz do powiadamiania o nowościach i promocjach.

 

 

 

Reklamacje

1. Jeśli Klient zauważy, że produkt który otrzymał posiada wady techniczne, jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy, ma prawo do złożenia reklamacji. 


2. Reklamacje mogą być składane zarówno drogą mailową na adres reklamacje@eco-market.pl jak i w formie pisemnej na adres Sklepu. Formularz reklamacyjny znajduje się na stronie Zwroty i reklamacje


3. Sklep ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.


4. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób odbioru nowego itp.) - w takim przypadku sprzedawca ponosi również koszty transportu reklamowanego towaru . W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.


5. Przy odbiorze bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze z nami.

 

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z promocjami i nowościami zapisz się do newslettera.
Sklep jest w trybie podglądu