Masz pytania?

Tel: 22 349 93 35
pon - piątek: 9:00-18:00

Kontakt mailowy:
sklep@eco-market.pl

Formularz

Zwroty i reklamacje

Zwroty towaru

 

Termin

Jeśli chcesz zwrócić towar, jako Konsument masz do tego prawo w ciągu 14 dni.

 

Procedura

Należy przesłać oświadczenie informujące o decyzji o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres reklamacje@eco-market.pl. Formularz można wysłać również faksem lub pocztą (N.Trade s.c. Piotr i Lech Niteccy , ul. Stępińska 22/30, 00-739, Warszawa, Fax (22) 349 93 37 ). 

 

Zwrot towaru

Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy obsługa sklepu wysyła informację o dalszych krokach związanych ze zwrotem towaru. Obowiązkiem klienta jest spakowanie i zabezpieczenie towaru przed wysyłką. Bezwzględnie prosimy nie odsyłać przesyłek bez kontaktu z naszym biurem - nie zostaną one odebrane i wrócą do nadawcy.

Zwrotowi nie podlegają zamówienia indywidualne - produkty tworzone według projektu klienta lub produkty z katalogu zmodyfikowane na prośbę klienta np. ze zmodyfikowanymi wymiarami podanymi przez klienta, malowane oraz produkty zużyte, zniszczone oraz noszące ślady montażu.
 

 

 

Zwrot pieniędzy za zakup

Sklep w ciągu 14 dni roboczych (zwykle znacznie szybciej) od otrzymania zwrotu towaru, zwraca pieniądze na konto wskazane przez Klienta.

Sprzedawca zwraca konsumentowi kwotę wynikającą z ceny zakupionych produktów oraz opłaty za transport od sprzedawcy do klienta.

Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient.
Konsument ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości przedmiotu.

 

Reklamacje

Procedura

W celu złożenia reklamacji prosimy o wysłanie formularza reklamacyjnego. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres reklamacje@eco-market.pl. Formularz można wysłać również faksem lub pocztą (N.Trade s.c. Piotr i Lech Niteccy , ul. Stępińska 22/30, 00-739, Warszawa, Fax (22) 349 93 37 ). Proszę wybrać formę zwrotu, która jest dla Państwa wygodna. 

 

Uszkodzenie przesyłki przez przewoźnika

W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika należy spisać z kurierem protokół szkody.
Jeżeli nie spisali Państwo dokumentu podczas odbioru przesyłki, mogą Państwo zrobić to w ciągu 7 dni od jej dostarczenia. Należy zgłosić taką informację przewoźnikowi.


Spisany protokół należy przesłać na adres reklamacje@eco-market.pl wraz z uzupełnionym pełnomocnictwem do złożenia reklamacji przez naszą firmę.

 

 

Termin

 Sklep rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni, a o podjętych czynnościach informuje się Klienta.

 

Newsletter

Chcesz być na bieżąco z promocjami i nowościami zapisz się do newslettera.